Vaje za izboljšanje drže

Vaje za izboljšanje drže
27.11.2019 AVTOR: A. T., Foto: Lululemon/ Facebook

Vaje s teležo lastnega telesa vam bodo pomagale okrepiti telo in izboljšati držo.

Le zato, ker ste aktivni in skrbite, ostajate fit, to še ne pomeni, da niste izpostavljeni potencialno nevarnim položajem, ki lahko spravijo iz ravnotežja vašo držo. Do tega pride, če sta vaša hrbtenica in zgornji del telesa šibka, kar se kaj hitro lahko zgodi tistim, ki veliko sedijo. Da bi omilili otrdelost in zategnjenost, ki prihaja iz slabe drže, je pomembno, da omenjena dela telesa ustrezno okrepite z ustreznimi vajami. Za vas smo štiri preproste, a učinkovite poiskali kar mi. Preostane vam le, da jih vključite v svojo vadbo in jih redno izvajate, da bi prišli do rezultatov.

Vzvraten plank


Vir: XHIIT Daily/Youtube

Otroška kobra


Vir: Mind Body Soul/Youtube

Locust Pose


Vir: Yoga With Adrienne/Youtube

Vrtenje rok v ramenih


Vir: Melissa Ray Fitness/Youtube

Povzeto po: This 4-Move Series Will Help to Fix Your Posture, ki je dostopen tukaj.

Značke: Zdravje, Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ