Kako uživati v teku v zimskih dneh

Kako uživati v teku v zimskih dneh
18.11.2018 AVTOR: A. T., Foto: Reebok/ Facebook

Hlad in ne najboljše vreme še nista razlog, da bi se teku v zimskih dneh odpovedali. Razmeram se je potrebno le ustrezno prilagoditi. Preverite, kako.

Obljubite si nagrado
Težko se je motivirati za tek na prostem, ko so temperature res nizke. A ni nemogoče, če se le ustrezno motivirate. Kako? Začnite na začetku – ustrezno se oblecite, se ogrejte in spravite na prosto, nato pa začnite teči. Če bo prehudo, se še vedno lahko vrnete. A velika verjetnost je, da ko boste enkrat začeli, boste vztrajali do konca. Po treningu pa se, za vztrajnost, nagradite z, na primer kozarcem vina, koščkom čokolade ali masažo.

Nadenite si prave tekaške copate
V slabem vremenu morate poskrbeti tudi za primerno obutev, da vas ne bo drselo ter da bodo vaše noge na toplem. Najprimernejši so copati z dobrim oprijemom, saj vam tako ne bo drselo. Če so narejeni iz gore-texa pa še toliko bolje, voda ne bo prišla skozi in vaša stopala ne bodo mokra.

Oblecite se, kot da je topleje kot v resnici je
Ko je zunaj hladno, je seveda logično, da se želimo čim bolj obleči, da nam je toplo. A za tek to ni dobro. Oblačila vas bodo ovirala pri teku, pa tudi toplo vam bo postalo. Ker se z aktivnostjo vaše telo hitro ogreje, se za tek raje oblecite tako, kot da je zunaj nekoliko bolj toplo, kot v resnici je. Najlažje boste to storili z oblačili, ki so oblikovane za tek v hladnih dneh, saj so tanke, a tople in narejen tako, da dihajo.

Ne pozabite se osvetliti
Če tečete v temnejšem delu dneva – zgodaj zjutraj ali pozno popolne oziroma zvečer, ne pozabite na to, da morate biti vidni. To lahko storite s pomočjo oblačil, na katerih so našiti odsevniki ter tudi z naglavno svetilko, ki vam bo osvetljevala pot pod nogami.

Dobro se ogrejte
Ne le zato, da boste bolje tekli, ogrevanje je pomembno tudi za to, da vam, ko boste začeli teči, ne bo tako hladno.

Premagajte veter
V vetrovnih dneh, začnite tek proti vetru, saj boste tako zaključevali z vetrom. Da bo lažje lahko tek razbijete v več delov, in sicer tako, da 10 minut tečete proti vetru, 10 pa z vetrom.

Ne obremenjujte se s hitrostjo
Hlad in veter lahko okrneta vašo hitrost, kar pomeni, da boste v takih razmerah težko obdržali tempo ali podirali rekorde. Ne obremenjujete se preveč s tem, ampak raje uživajte v teku.

Po teku se hitro preoblecite
Vaša telesna temperatura bo padla takoj, ko boste zaključili s tekom. Da se izognete mrzlici, se takoj po teku preoblečite v suha oblačila. Ne bo pa odveč, če boste tudi kaj toplega popili, na primer toplo juhico, čaj, kavo ali kaj drugega.

Če je vreme slabo, tecite na tekaški stezi
Ko je vreme res slabo, je bolje in tudi bolj varno, da tečete na tekaški stezi. Tudi na njej namreč lahko opravite kvaliteten trening.

Povzeto po: 10 tips to make winter running less miserable, ki je dostopen tukaj.

Značke: Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ