Kdaj je bolje izpustiti trening

Kdaj je bolje izpustiti trening
06.06.2019 AVTOR: A. T., Foto: Lorna Jane Active/ Facebook

Včasih je bolje ostati na kavču kot trenirati. Preverite, kdaj in zakaj ...

Daje vas huda utrujenost

Včasih vam vadba požene kri po žilah in prežene utrujenost, zato ni nič narobe, če s treningom vsaj začnete. Prav hitro boste namreč videli, ali boste trening lahko speljali do konca ali ne. Če pa tudi po 10 minutah ne boste ujeli ritma in boste komaj premikali noge, je bolje, da se vrnete domov in si privoščite krepčilen spanec. Če vas bo utrujenost dajala nekaj dni zapored, ne bo nič narobe, če boste tudi tek za nekaj dni postavili na stranski tir, saj si bo telo lažje opomoglo.

Boli vas glava
Blagi glavoboli niso problem in vadba vam jih bo skoraj zagotovo pomagala odgnati. A če vas daje neprijeten glavobol ob katerem se vam zdi, da je vaša glava kot balon, je bolje, da se treningu odpoveste. Bolečina je kaj lahko posledica dehidracije, zato pijte vodo in počakajte nekaj ur, da vidite, kako se bo vaše počutje spremenilo. Če se ne, je mogoče, da glavobol pomeni, da se vas nekaj loteva. Tek bi tako na telo povzročil le še dodaten stres in morda spodbudil nastanek bolezni.

Vse vas boli
Razbolene mišice so znak, da aktivno trenirate ter da se vaše telo krepi. No, včasih pa so bolečine tudi znak za poškodbe. Če je bolečina blaga in traja le kakšen dan, ste lahko brez skrbi. Če se bolečina vleče še v drugi in tretji dan, pa previdno s treningi, saj je mogoče, da gre za resnejše težave. Telo raztezajte, privoščite si masažo, po potrebi tudi hladenje z ledom in seveda ne pozabite na počitek.

Povzeto po: 3 Times When You May Need To Consider A Day Off, ki je dostopen tukaj.

Značke: Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ