Nekaj načinov, kako lahko spodbujate svojo boljšo polovico pri teku

Nekaj načinov, kako lahko spodbujate svojo boljšo polovico pri teku
11.04.2019 AVTOR: K.R., Foto: www.runsociety.com

Roko na srce, tek ni najljubši šport vseh. Nekateri ga obožujejo, drugi ga ne marajo.

Tako se hitro lahko zgodi, da se v romantičnem razmerju znajdeta navdušen tekač in posameznik, ki mu tek ni tako blizu. Kako lahko torej ti posamezniki kljub temu spodbujajo svoje partnerje tekače?

1. Sprašujte in poslušajte

Svojega partnerja lahko podpirate tako, da z zanimanjem spremljate njegov napredek. Ne, ni vam potrebno poslušati opisa vsakega (kilo)metra treninga, če vam ni do tega, lahko pa izkažete svoje zanimanje s tem, da partnerja povprašate, ali že vidi napredek pri tekaški formi, kakšen je bil trening in kakšne ima cilje.

2. Pripravite hrano

Noben tekač si po dolgem treningu ne želi še pripravljati dobrega obroka, hrano želijo TAKOJ. Najlepša stvar, ki jo lahko naredite tekaču je, da mu po treningu ali tekmi pripravite krepčilen obrok in kozarec vode. Zdrave prehrane se lahko lotite sistematično: skupaj načrtujta obroke, to bo koristilo tudi vam.

3. Podarite mu darilo

Pred pomembno tekaško tekmo mu podarite darilni paket. Ni potrebno, da za to zapravite celo premoženje: podarite nove nogavice, nekaj gelov in hladilno kremo, da izkažete pozornost. Za rojstni dan mu podarite startnino ali tekaško literaturo; revijo ali knjigo.

4. Navijajte na tekmi

Če boste svojega tekača ali tekačico pospremili na tekmo, preverite, kakšna bo proga. Tekaču povejte, kje približno boste stali, da bo vedel, kje vas pričakovati. Za tekača navijajte nekje med progo in ga nato pričakajte na cilju. Na večje tekme lahko s seboj prinesete celo plakate; ni lepšega, kot ob progi opaziti partnerja in otroke ali prijatelje, ki skupaj navijajo za svojega junaka.

5. Ne pozabite praznovati

Ne glede na rezultat, ne pozabite praznovati uspešno pretečenega teka. Po tekmi načrtujte kaj pomirjujočega, nekaj dobrega, da se bo dan nadaljeval lepo.

6. Spodbujajte ga

Svojega tekača spodbujajte s sporočili, ki mu jih pošljite v sms sporočilu pred tekmo, če vas ni tam, ali pa sporočilo napišite na listek in ga dajte v športno torbo.

7. Trenirajte skupaj

Če želite partnerja spodbujati tudi pri treningu (le, če to sam želi, mnogim ljudem tek pomeni prav čas, ko so sami s seboj), se mu na treningu lahko pridružite s kolesom. Ob tekaških stezicah je moč opaziti mnogo parov, kjer eden kolesari in drugi teče. To je odlična ideja za združevanje prijetnega s koristnim!

8. Pomagajte pri poškodbah

Če se je vaš tekač poškodoval, mu pomagajte, ne glede na to, ali so to ‘le’ žulji ali bolečine v mišicah. Če si je vaš tekač pridelal hujše tekaške poškodbe, ga pospremite k zdravniku in ga prepričajte, da miruje.

9. Spoštujte urnik tekača

Spoštujte urnik, ki si ga je vaš tekač zadal. Ne pravimo, da se mora družinsko in partnersko razmerje ustaviti in popolnoma prilagajati teku, nikakor. Pravimo le, da poskusite razumeti denimo, da partner noč pred pomembno tekmo potrebuje dolg in kakovosten spanec, zato takrat ne načrtujte poznih obiskov.

Vsi tekači poznajo občutek, ko se kljub resni zagnanosti zgodi, da nekaj dni ne tečejo; slabo vreme, slabo počutje, službene obveznosti in drugi opravki preprečijo trening, zato komaj čakajo dan, ko bodo obuli tekaške copate. V službi odštevajo ure do težko pričakovanega popoldanskega treninga, nato pa se zgodi, da partner nenamerno želi prekrižati načrte z načrtovanjem obiskov ali opravkov. Ni hujšega! Prilagajanje je pomembno. Tudi tekač pogosto izpusti trening zaradi vaših načrtov, zato ga ob trenutkih, ko mu je trening zelo pomemben, poskusite razumeti.

10. Načrtovanje

- Komunikacija je pomembna

Pomembno je medsebojno razumevanje, prilaganje in pogovor. Nemalokrat se zgodi, da se športnik v razmerju zapodi v športne treninge, ob tem pa se zgodi, da zanemarja družinske in partnerske ‘obveznosti’. To ni prav, pomembna je namreč zdrava mera vsega, pri čemer pa je komunikacija ključ do uspeha.

- Naredite načrt

Ko tekač trenira tek na dolge razdalje, treningi vzamejo kar nekaj časa, kar je lahko zahtevno za drugo polovico, ki v tem času prevzame skrb za gospodinjska opravila, obveznosti in otroke. S partnerjem se pogovorite o pričakovanjih in prioritetah in skupaj načrtujta čas za družino, čas zase in čas za treninge. Vse se da dogovoriti, če se vzame čas za pogovor. Nikar ne krivite tekača, ker si jemlje toliko časa za tek; ljudje imamo različne načine preživljanja časa, ki si ga vzamemo le zase, in nekateri v tem času pač pretečejo nekaj kilometrov.

- Načrtujte izlet

Ko si vaš tekač zada, da bo obiskal tekaško prireditev v oddaljenem kraju, ga spremljajte in si naredite hkrati še lep izlet v tistih krajih.

Morda vas zanima še '33 stvari, ki jih razumejo le tekači'.

Povzeto po: 7 Ways To Support A Significant Other Who Runs, ki je dostopen tukaj.

Značke: Tek
Ključne besede:
trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ