Tako pospešite vaš metabolizem

Tako pospešite vaš metabolizem
14.07.2019 AVTOR: A. T., Foto: Lorna Jane Active/ Facebook

Se vam zdi, da je vaš metabolizem nekoliko počasen? Tako ga lahko spet spravite v pogon.

Nekateri ljudje so blagoslovljeni s hitrim metabolizmom, spet drugi pa se pritožujejo, da je njihov neizmerno počasen. Presnova oziroma pretvorba hrane v energijo je namreč pri vsakem posamezniku drugačna in temelji na različnih dejavnikih kot so starost, višina, teža, spol in sestava telesa. Če imate, na primer več puste mišične mase, boste pokurili več kalorij že za časa počitka, kot če boste imeli več telesne maščobe. Vaš metabolizem pa lahko upočasnita starost in premajhen vnos hrane, saj bo telo te kalorije moralo bolj učinkovito uporabiti. Če imate to težavo, metabolizem še vedno lahko pospešite, in sicer tako, da uživate več hrane. Obenem pa boste potrebovali tudi več puste mišične mase, da se bo vaša metabolna presnova povečala. Dodatno pa vam bodo v pomoč še naslednji dejavniki:

Količina hrane
Poskrbite ne le za to, da boste jedli, temveč, da boste jedli dovolj. Ni se vam potrebno prenajedati, vendar moraje jesti dovolj, da boste zadovoljili svoje energijske potrebe. Če se vam zdi, da jeste premalo in vseeno ne izgubljate teže, je zagotovo prizadet vaš metabolizem. Zato začnite počasi povečevati količino hrane, ki jo uživate, da bo vaš metabolizem ponovno začel normalno delovati. 

Dvigovanje uteži
Kardio vadba ne bo dovolj, za pridobitev puste mišične mase boste morali začeti dvigovati uteži. Prav mišice bodo namreč povečale porabo kalorij v času počitka, s tem pa se bo povečala tudi metabolična presnova.

Dovolj spanja
Spanec sam po sebi ne bo pospešil metabolizma, je pa zelo pomemben za dobro počutje in ohranjanje telesne teže. Pomanjkanje spanca namreč lahko povzroči, da se prenajedate, saj  utrujeni potrebujete več energije za to, da lahko ostanete budni in normalno delujete.

Jutranja vadba
Začnite svoj dan s kratkim, a hitrim sprehodom ter nekaj počepi in poskoki, ali pa z obiskom telovadnice. To morda ne bo dolgoročno vplivalo na metabolično presnovo, bo pa pospešilo srčni utrip, vas poživilo, obenem pa boste tudi potrošili nekaj več kalorij. Če niste jutranji človek pa vadbo prestavite na popoldanski čas, pomembno je le, da migate, da potrošite kalorije. 

Hranilna hrana
Čudežne hrane, ki bi vam pomagala pospešiti metabolizem žal ni, je pa zato na voljo veliko hranljivih živil, ki vam bodo v pomoč pri tem, da se boste počutili in tudi bili videti dobro. Priporočamo vam polnovredna žita, sadje in zelenjavo ter seveda kvalitetne beljakovine. 

Povzeto po: 5 tips to rev up your metabolism, ki je dostopen tukaj

Značke: Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ