10 živil, ki pomagajo pri kurjenju maščobe v telesu

10 živil, ki pomagajo pri kurjenju maščobe v telesu
10.02.2019 AVTOR: A. T., Foto: Lorna Jane Active/ Facebook

Želite pospešiti metabolizem, preprečiti dvig krvnega sladkorja in predvsem pokuriti več maščobe? Pri tem vam lahko pomagajo naslednja živila.

Avokado
Avokado vsebuje veliko mononasičenih maščob, ki pripomorejo k počasnejšemu sproščanju sladkorja v krvni obtok ter tako pomagajo znižati nivo krvnega sladkorja v telesu kar prispeva tudi k razkroju maščobe. Raziskave kažejo, da hrana, ki znižuje nivo krvnega sladkorja namreč prisili telo v to, da to kuri maščobo, da lahko sprosti energijo.

Kurkuma
Kurkuma znižuje nivo vnetij v telesu. Ena od aktivnih sestavin v njej je kurkumin, ki, kot kažejo študije, vpliva tudi na telesno težo. Če jo boste uživali, boste namreč pridobili manj telesne teže in imeli tudi manjši nivo telesne maščobe.

Kokosovo olje
Dieta, bogata z naravnimi maščobami lahko vodi v izgubo telesne teže, ima pa tudi druge koristne učinke za zdravje. Ko uživamo hrano, v kateri je veliko naravnih maščob, brez sladkorjev in predelanih ogljikovih hidratov ter zmerna vsebnost beljakovin, smo dlje časa siti, krvni sladkor pa uspemo ohraniti pod nadzorom. Naše telo tako lažje pokuri zaloge maščobe v telesu in to brez, da bi morali stradati. Kokosovo olje je hrana, ki spodbuja delovanje metabolizma, saj vsebuje nasičene maščobe. Ko te zaužujemo, se te ne naložijo, temveč hitro prebavijo, sprostijo energijo in pospešijo metabolizem.

Jagode
Jagode so bogate z antioksidanti, ki pripomorejo k kurjenju maščob. Obenem pa vsebujejo tudi vlaknine in vodo, zato ste po njihovem zaužitju dlje časa siti. Posamezne vrste jagod pa vsebujejo tudi druge sestavine, ki ugodno vplivajo na zdravje. Borovnice uravnavajo kurjenjen in skladiščenje maščob ter pomagajo zmanjšati maščobo v predelu trebuha. Maline vsebujejo veliko vlaknin, ki izboljšajo delovanje prebave ter poskrbijo za to, da ste dlje časa siti.

Ananas
Ananas ni le sladek in slasten, temveč tudi koristen. Vsebuje namreč bromelin, ki v sodelovanju z drugimi encimi telesu pomaga razgraditi in prebaviti maščobo. Nekatere raziskave pa pravijo, da naj bi tudi zmanjševal apetit in povečal izločanje maščob.

Jajca
Ne pravijo zaman, da so jajca popolno živilo, saj vsebujejo veliko hranil med katerimi so tudi beljakovine in levcin, aminokislina, ki telesu pomaga kuriti maščobe in ohranjati mišično maso.

Bel fižol
Če imate radi fižol, vam priporočamo, da izberete belega, saj ta upočasni absorpcijo ogljikovih hidratov, in sicer tako, da blokira encije, potrebne za njihovo prebavo. Posledično vam tudi krvni sladkor ne bo poskočil po njihovem zaužitju, kar pomeni, da se bo v vašem telesu tudi naložilo manj maščobe.

Čili
Čili ima termogenetični učinek in pomaga pospešiti metabolizem. Če ga uporabljate v obliki olja pa pospešuje cirkulacijo, zmanjšuje celulit in poveča kurjenje maščob.

Losos
Losos ni le odličen vir beljakovin, temveč pomaga tudi pri izgubi maščob, saj ga telo prebavlja dlje časa. Obenem je tudi dober vir omega-3 maščobnih kislin, ki zmanjšujejo vnetja in spodbujajo porabo mašob v telesu.

Povzeto po: 10 of the best fat-burning foods, ki je dostopen tukaj.


Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ