Kako pogosto bi morali teči, da bi shujšali?

Kako pogosto bi morali teči, da bi shujšali?
14.08.2019 AVTOR: K.R., foto: Runner's World

Tek je nadvse in vedno bolj priljubljen način rekreacije. Pogosto se ga omenja tudi kot način za izgubo telesne teže. Koliko pa je treba preteči, da se izgubi odvečna telesna teža?

Odgovor na to vprašanje je bolj kompleksen, kot se zdi. Tek je vsekakor dobra vadba za kurjenje kalorij in izgubo odvečne telesne teže, vendar se je treba tega lotiti previdno. Ni priporočljivo, da se človek, ki se sooča s preveliko telesno težo, in ki se sicer nič ne giba, nenadoma začne ukvarjati s tekom. Na ta način se mu tek lahko le zameri in pojavijo se lahko poškodbe.

Zdrav življenjski slog

Hujšanje se lahko začne z malimi koraki, s ciljem proti splošnim zdravim načinom življenja. Najprej je v vsakdan treba vnesti čas za rekreacijo. Na začetku so to lahko krajši in daljši sprehodi, kasneje tudi v kombinaciji s tekom. Nujne so tudi vaje za moč, s čimer boste okrepili mišice in sklepe. Pomembno je tudi ustrezno raztezanje. Ključna je tudi prehrana. Nič vam ne bo pomagalo, če se boste veliko gibali, če boste še naprej jedli nezdravo in neuravnoteženo hrano. Hujšanje ne pomeni, da morate jesti manj, le izbira hrane naj bo drugačna. Na svoj jedilnik vnesite veliko svežega sadja in zelenjave, beljakovin in zdravih maščob. Izogibajte se predelani hrani. Pijte veliko vode in nesladkanih zeliščnih čajev.

Ko v svoje življenje vnesete veliko gibanja in zdravo prehrano, se bodo spremembe na vašem telesu začele postopoma poznati. Takrat lahko tudi razmišljate o teku kot načinu izgube odvečne telesne mase.

Kombinacija hoje in teka

Če ste tekač začetnik, s tekom začenjajte postopoma. Najprej kombinirajte tek in hojo in ne pozabite vaj za moč. Postopoma povečujte čas in kilometrino teka in hoje. Bodite vztrajni, pa vendar tecite po svojih zmožnostih. V pomoč vam je lahko članek: Ste tekač začetnik? Tako lahko preprečite poškodbe

Kakšni tekaški treningi so najboljši za izgubo odvečne telesne mase?

Bi morali izvajati dolge in počasne teke ali hitre in kratke teke? Morda intervalne teke? Najhitreje se boste odvečne maščobe znebili, če boste teku dodali intervalne treninge. Bolj kot dolgi, počasni teki, bodo učinkoviti sprinti in teki v klanec, pri čemer boste pokurili veliko kalorij in precej pridobili tudi na moči in hitrosti.

V pomoč je lahko članek: Trije intervalni treningi za kurjenje maščobe

Ključni nasveti

  • Tek sam po sebi ne povzroči izgube telesne mase, treba je misliti tudi na ustrezno prehrano.
  • Tek kombinirajte z vajami za moč.
  • Če ste tekač začetnik, s tekom začnite postopoma.

Koliko je treba teči, da bi shujšali?

Težko je določiti čas in kilometrino teka, ki bi pripomogla k hujšanju. To je odvisno tudi od posameznika do posameznika. Ni pomembno, koliko kilometrov pretečete in kako pogosto tečete. Pomembno je, da si vzamete čas zase, za trening na prostem in da se gibate.

Zapomnite si: najprej je treba ustvariti celovit zdrav življenjski slog, pa bo tudi vaše telo temu sledilo.

Značke: Zdravje
Ključne besede:
hujašanje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ