Ko trening prekine poškodba

Ko trening prekine poškodba
19.07.2013 AVTOR: Tina Ambrožič
Poškodbe so zoprna stvar in čeprav vam onemogočijo tek, to še ne pomeni, da ne smete biti aktivni. A kateri šport lahko izvajate, je odvisno od vaše poškodbe.
Tekači smo čudna vrsta. Tekli bi tudi, ko boli pa čeprav vemo, da to ni najbolje, saj tako poškodbe kvečjemu poslabšamo. Prav zato je bolje, da si, ko ste poškodovani, izberete šport, ki poškodovanega dela telesa ne obremenjuje. Nekaj nasvetov, kaj izbrati vam zaupamo v naslednjih vrsticah …

Poškodbe kolena: V tem primeru je najbolj priporočljivo plavanje. Če pa poškodbe niso prehude lahko tudi kolesarite in uporabljate druge kardio naprave kot je, na primer tudi t.i. ‘orbitrek ’.
Tekaško koleno ali sindrom trenja iliotibialne vezi: Tudi v tem primeru bo najbolje izbrati plavanje, le če poškodba ni prehuda lahko izberete tudi stacionarno kolo, napravo za veslanje ali druge kardio naprave.
Poškodbe ahilove tetive in nategnjene mečne mišice: Priporočamo vam stacionarno kolo, kardio naprave, plavanje in napravo za veslanje.
Vnetje tetive stopalnega loka (plantarni fasciitis): Stacionarno kolo in druge kardio naprave ter plavanje in veslanje.
Vnetje pokostnice: Najmanj obremenjujoče bo plavanje, če poškodba ni prehuda pa lahko tudi kolesarite.
Stresni zlomi: Odvisno kaj imate zlomljeno in v kakšnem obsegu. Manjši zlomi vam omogočajo lažje gibanje kot je plavanje, včasih tudi kolesarjenje.
Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ