Kako čim bolj izkoristiti slab trening

Kako čim bolj izkoristiti slab trening
03.10.2019 AVTOR: A. T., Foto: Athleta/ Facebook

Ne obupajte, če vam trening ne teče po načrtu, tudi od takih stvari se lahko veliko naučite, morda še več kot od uspešnih.

Slabe tekme in slabi treningi – zagotovo ste jih že izkusili in jih tudi še boste. Vsekakor jih ne jemljite kot izgubljen čas temveč kot priložnosti. Preverite, zakaj.

Napačen trening
Treningi na področjih na katerih niste najboljši bodo zagotovo večja težava, kot tisti, ki vam gredo brez težav od nog. Na primer, če imate raje hitre in kratke teke kot pa dolge in zahtevne. Tako boste kratke teke, na primer tiste na 5km oddelali brez težav, tempo ali dolgi teki pa vam bodo najverjetneje mučni. Ne obupujte, ljudje smo si različni, zato spremijte, da bodo tovrstni treningi morda malce večkrat zoprni kot tisti kratki. A to razumevanje močnih in šibkih točkih vašega telesa vas bo zagotovo razbremenilo pričakovanj ter da po tistih neuspelih treningih ne boste preveč slabe volje.

Zunanji dejavniki
Nekateri tekači se preveč obremenjujejo s slabimi treningi, pa četudi je jasno, da so bolj kot oni sami zanje krivi zunanji dejavniki. Na primer, če imate pomemben rok pri delu in načrtujete 30 minutni tempo tek, ki ga želite opraviti med kosilom, žal pa vam ne gre od nog tako kot ste si želeli. Jasno je, da ste se potrudili, a stres, ker vas čakajo službene obveznosti, je naredil svoje. In če boste pustili, da vam take stvari pridejo preveč do živega, bo to vplivalo na vašo samozavest.
Enako velja tudi za druge zunanje okoliščine kot so vlaga, vročina ali oboje. V takih razmerah bo vaša vadba pač drugačna kot bi bila v optimalnih okoliščinah. A če boste na to pripravljeni, se boste znali prilagoditi in iz vadbe izstisnili najbolje, kar boste lahko.

Nezadosten počitek
Okrevanje igra veliko vlogo pri vadbi. Če trening ne gre najbolje, preverite, kaj se je dogajajo v dnevih pred njim. Ste imeli dovolj počitka? Ne? Ste se kljub temu pretirano držali načrta treninga, čeprav ste videli, da ne gre. To vam lahko škodi. Če vidite, da niste dovolj spočiti in/ ali vas kaj boli, je bolje, da trening prilagodite ali si vzamete kak dan počitka, saj bo le tako stekel kot mora. Druga stvar pa je, da ima tudi tole svoje dobre in slabe dni in se kaj lahko zgodi, da kljub počitku in dobri volji trening ne steče in nič ni tako kot bi moralo biti. Težko je to sprejeti po treningu ali tekmi, ki se je izjalovila, a ne obremenjujte se preveč in enostavno pozitivno glejte naprej. Zagotovo bodo prišli dnevi, ko bo vse tako kot mora biti.

Povzeto po: Making the best of a bad workout, ki je dostopen tukaj.


Značke: Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ