Tudi tek na tekaški stezi je lahko učinkovit

Tudi tek na tekaški stezi je lahko učinkovit
27.09.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Tek na tekaški stezi res ni enak tistemu na prostem, a vam vseeno nudi priložnost za odličen trening.

Seveda se tek na prostem in tek na tekaški stezi razlikujeta, a dober trening imate lahko na obeh. Steza vam namreč ponuja nekoliko lažji tek, saj boste zanj porabili manj energije. Zakaj? Ker vam delo olajša steza pod nogami, ki se premika sama, zato pa večje mišice v nogah manj intenzivno delajo. Obenem so tekaške steze običajno tudi v zaprtih prostorih, kjer je klima ugodnejša kot na prostem. A vseeno, tekaško stezo lahko uporabite sebi v prid, ...

1. Da bi tek na stezi lahko približali teku na prostem, le dodajte nekoliko naklona ali tega med tekom izmenjujete. Naklon bo namreč oponašal teren na prostem, s tem pa bo tudi poraba energije nekoliko večja.

2. Občasno povečajte tudi hitrost teka, saj lahko tako trenirate in posledično izboljšate hitrost premikanja nog. S tem pa bo tudi vaš tek boljši in hitrejši.

3. Če želite težji trening, se na stezi poigrajte z nastavitvami – spreminjajte hitrost in naklon. Prav hitro boste videli, da vas tudi tek na tekaški stezi lahko dodobra izčrpa.

Kako začeti?
- Najprej si vzemi nekaj minut za ogrevanje s hitro hojo ali lahkotnim tekom, pred začetkom intenzivnejšega dela se lahko tudi nekoliko raztegnete.
- Po ogrevanju lahko začnete teči nekoliko bolj intenzivno, da se res dobro zagrete, nato pa lahko začnete izvajati zahtevnejši del treninga.
- Začnite dodajate hitrejši tek, ki naj traja okoli 4-5 minut, da se vaše telo res zagreje.
- Zdaj greste lahko do vašega maximuma – sprintajte, privzdignite stezo in tecite navkreber itd. Ne pozabite pa si po neke 3-4 minutah vzeti minuto ali dve za pavzo, med katero lahko hodite. Tako si boste nabrali novih moči za naslednjo ponovitev.
- Ponovite težji del teka tolikokrat kolikor želite.
- Preden zaključite, si vzemite nekaj minut za ohlajanje in počasi hodite, ne pozabite se dobro pretegniti.

Prirejeno po: Are treadmil workouts worth the time, ki je dostopen tukaj.

 

Značke: Prehrana, Trening, Zdravje
Ključne besede: prehrana, trening, tekaška steza, zdravje, GIBANJE
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ