Vas po zahtevnih treningih bolijo mišice?

Advertisement

Vas po zahtevnih treningih bolijo mišice?
18.03.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
... Preverite zakaj se to dogaja in kaj lahko storite, da bolečine premagate.

Po zahtevnih treningih ali izvajanju novih vaj se pogosto zgodi, da nas mišice enkrat bolj, drugič manj bolijo. To ni nič nenavadnega, saj se skozi ta cikel mišice krepijo, s tem pa se sčasoma izboljša naša zmogljivost.

Sicer pa, če pogledamo nekoliko globje, do bolečin v mišicah prihaja zaradi dveh razlogov - prvi je nalaganje mlečne kisline, ki, če ostane dlje časa v mišicah, povzroči bolečine, a se te običajno hitro poležejo. Drugi razlog za razbolene mišice pa je tako imenovan zapoznela mišična bolečina (t.i. delayed onset muscle soreness) ali po domače 'musklfibr ', ki lahko traja tudi po nekaj dni. A razloga za paniko ni. Bolečine se prej ali slej umirijo, bolj pridno kot boste vadili, manj razbolene pa bodo vaše mišice. V primeru, da se vam ne bo, ali pa ko se vam bo to že zgodilo, si težave lahko olajšate takole ...

Raztezajte se: Po vadbi si vzemite nekaj minut in svoje telo dobro raztegnite.

Uporabite valček: Prav tako po vadbi si lahko do manj razbolenih mišic pomagate z valčkom, ki bo pomagal povečati pretok krvi po telesu, s tem pa bo tudi pospešil odtekanje mlečne kisline iz mišic.

Privoščite si masažo: Ne le, da se boste na masaži sprostili, tudi pretok krvi bo zaradi nje boljši, s tem pa tudi bolečine v telesu.

Povzeto po: Why are my legs sore after hitting the gym?, ki je dostopen tukaj.

Značke: Trening, Zdravje
Ključne besede: tek na cesti, trening, zdravje, mišice, raztezanje, bolečine v mišicah, valjčke
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ