Večerni prigrizek, ki vam bo med spanjem pomagal graditi mišice

Večerni prigrizek, ki vam bo med spanjem pomagal graditi mišice
11.01.2019 AVTOR: A. T., Foto: Fage/ Facebook

Ne le trening, za gradnjo mišic je zelo pomembna tudi prava hrana.         

Beljakovine so ključno hranilo, ki ga morate kot tekač zaužiti v zadostnih količinah. Pomagajo vam namreč pri gradnji in ohranjanju mišične mase, obene pa krepijo tudi imunski sistem. A poleg tega, da je dobro, da jih uživate v obrokih čez dan, si, kot pravij študija, objavljena v reviji British Journal of Nutrition, koristi od njih lahko obetate v primeru uživanja v večernem času.

V študiji je 10 aktivnih žensk v zgodnjih 20-ih letih v 30-60 minut pred spanjem zaužilo 162g skute (ki vsebuje 30 gramov beljakovin), kazein (koncentriran vir mlečnih beljakovin, 30 gramov) ali nekaloričen placebo obrok. Znanstveniki pa so nato izmerili porabo energije v času, ko so spale. Ugotovili so, da so tiste, ki so zaužile skuto porabile enako količino energije kot tiste, ki so zaužile kazein. Kar pomeni, da ima polnovredna hrana, kot je skuta, enak učinek kot koncentriran vir mlečnih beljakovin. Ti učinki na telo pa vključujejo izboljšanje moči, metabolizma in vsesplošnega zdravja.

Avtor študije dr. Michael Ormsbee s tehničnega inštituta za šport in medicino univerze na Floridi pravi, da je čas spanja običajno najdaljše obdobje, ko ne jemo. To pa pomeni, da je degradacija mišičnih beljakovin takrat tudi največja. Kar pomeni, da izkoriščate obdobje, ki je običajno katabolno oziroma, ko telo uporablja energijo, in jo spreminjate v priložnost za čeznočno sintezo mišičnih beljakovin oziroma za rast.

Čeprav se je omenjena študija dotaknila le aktivnih mladih žensk, te niso edina populacija, ki ima korist od večernega beljakovinskega prigrizka. Na Nizozemskem imajo namreč podatke tudi s strani moških in žensk različnih starosti in nivojev aktivnosti.

Če želite tudi sami pripraviti svoje mišice na nove podvige, vam priporočamo, da si pred spanjem privoščite kvaliteten beljakovinski napitek ali skuto.

Povzeto po: The nighttime snack that can help you build muscle as you sleep, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ