5 crossfit vaj za izboljšanje teka

5 crossfit vaj za izboljšanje teka
11.05.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Si želite teči hitreje, bolje, močneje? Potem boste morali okrepiti svoje telo. Kako? Z vajami s crossfita, ki krepijo tiste mišice telesa, ki jih pri teku najbolj potrebujete.

Za to, da bi izboljšali sebe kot tekača in tudi svoj tek, morate vedeti, da le kilometri in kilometri teka ne bodo dovolj, ampak boste morali okrepiti tudi svoje telo. To lahko storite tako z izmenjevanjem različnih vrst vadb kot tudi z vajami za moč. Nekaj najbolj učinkovitih, ki sicer izhajajo iz vadbe crossfit, vam predstavljamo tudi v nadaljevanju.

Vaje s kettlebelli za okrepitev trebušnih mišic
Za dober tek je zelo pomembno, da okrepite svoj trup, kar lahko storite z različnimi vajami za moč, pri izvajanju teh si lahko pomagate tudi z utežmi oziroma t.i. kettlebelli. Vaja pri kateri boste kettlebell zanihali visoko nad glavo in globoko med noge, je odlična tako za izboljšanje moči kot tudi kondicije. Uporablja pa se jo tudi za krepitev mišic trupa, saj te pomagajo telesu pri tako pri dvigovanju kot tudi spuščanju uteži.

Kako vajo pravilno izvesti pa si lahko ogledate tudi v spodnjem videu.


Poskok na škatlo/ zid za hitrejši tek
Za to, da bi se lahko ustrezno odrinili in 'poleteli' na privzdignjeno oviro, boste potrebovali veliko energije in moči. Kar pa vam bo sčasoma pomagalo tudi pri tem, da boste tekli še hitreje.

Si želite vajo preizkusiti tudi sami? Poglejte, kako to najlažje tudi storite.


Počepi
Ena lažjih vaj, s katero lahko okrepite mišice nog in zadnjice, vam bo obenem pomagala okrepiti tudi vezi v kolenih. To pa vam bo pomagalo pri tem, da bodo med tekom vaša kolena poravnana oziroma se ne bodo zvračala navznoter. Paziti morate le, da boste vajo izvajali pravilno, da se ne bi poškodovali. Kako to storite, pa si lahko pogledate v spodnjem videu.


Privzdig na drogu
Še ena odlična vaja za krepitev trupa je tudi privzdig na drogu, ki pa je vse prej kot lahka. Ne gre namreč za klasično vajo, kjer se z rokami privzdigate in spuščate, ampak na rokah le visite, dvigate pa noge in sicer tako, da se z njimi poskušate dotakniti droga. Se sliši zahtevno? Res je! A če boste vztrajni, boste nekega dne to z lahkoto počeli tudi vi.

Kako je ta zahteva vaja videti v praksi, pa si lahko pogledate v spodnjem videu.


Skakanje čez kolebnico
Ne le, da je skakanje čez kolebnico zabavno, ampak vam lahko pomaga tudi okrepiti telo in posledično še bolje teči. A da bo vadba malce zahtevnejša, kolebnice ne preskočite le enkrat, ampak kar dvakrat pri vsakem skoku. Vas zanima, kako to storite? Potem si poglejte spodnji video.


Prirejeno po: 5 crossfit inspired exercises to make you a better runner, ki je dostopen tukaj

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ