Najboljši načini za hitro regeneracijo

Najboljši načini za hitro regeneracijo
26.02.2014 AVTOR: Tina Ambrožič
Kaj vam lahko pomaga pri hitrejši regeneraciji? Mogoče prav ena izmed naslednjih stvari ...
1. Antioksidanti
Naporni tekaški treningi lahko povzočijo oksidativne poškodbe celic, kar pa lahko nevtralizirajo antioksidanti. Nekatere študije so namreč pokazale, da uživanje večjih doz vitamina C nekaj tednov pred in po maratonu prispeva k boljšemu delovanju imunskega sistema.
Seveda pa z uživanjem antioksidantov ni dobro pretiravati! Uživanje omejite na dneve, ko opravljate res zahtevne treninge.

2. Ledena kopel
Nekateri so nad ledenimi kopelmi navdušeni, spet drugi ne. A mnogim športnikom pomaga, zato jo štejejo za zelo učinkovito. Bila naj bi celo boljša kot kopel z izmenjevanjem hladne in tople vode. Velja poskusiti.

3. Lahkoten tek
Ne počitek, lahkotna vadba ali lahkoten tek vam bosta pomagala pri odpravljenju mlečne kisline iz mišic. Pretiravati vam ni potrebno, toliko, kolikor zmorete bo čisto dovolj. Po zaključku pa si privoščite daljše in intenzivno raztezanje.

4. Masaža
Masaže naj bi zmanjšale otekline v mišicah in izboljšale pretok krvi ter s tem tudi regeneracijo. Najboljši učinek bo, če si jo boste privoščili takoj po napornem treningu in ne šele nekaj dni za tem.

5. Kompresijske nogavice ali hlače
Še vedno je veliko govora o tem, ali kompresijska oblačila res delujejo ali ne, saj jih nenazadnje uradno še nihče ni testiral. A kot kaže naj bi vseeno pripomogle k zmanjšanju bolečin v mišicah in hitrejšemu okrevanju. Nekateri jih nosijo že med tekom, drugi pa si jih nadenejo šele po njem. Poskusite tako eno kot drugo, da boste lažje videli, kaj vam bolj ustreza.

6. Savna
Parna, finska ali katerakoli druga vrsta savne ravno tako dobro vpliva na boleče mišice, saj poveča pretok krvi v telesu. To pa pomaga pri hitrejši regeneraciji, lajšanju bolečin, nižjemu krvnemu pritisku in še čem. Če ne drugega pa iz telesa pomaga odplakniti strupe in pomaga pri sproščanju.

Povzeto po: The science of recovery, ki je dostopen tukaj.
Značke: Trening, Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ